Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en trend

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-15, 13:20   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Jeg tror jammen meg jeg er skyldig i noen sånne fotbilder, jeg og. Min teori er at når jeg først får satt meg ned med beina opp og får det for meg at "dette var fint, kanskje jeg skal dele noe hyggelig, for en gangs skyld", så er jeg så pumpa at utsikta nedover der er den eneste jeg har energi til å rette kameraet mot. Det kan jo sikkert passe både for søvndepriverte trebarnsmødre med leverpostei i håret og mascara på kinnet (kan'ke poste bilde av trynet sitt uansett), og de som har brukt alle kreftene på Birken/styling av doggdråper på vinglass/topptur/den perfekte kaka.

Jeg har forresten kaffe, sjokolade, bær, sol og solseng. Ah! Dere skal slippe bilde av tærne, da.

Emneord
besteste, det gledes, det glædes, det gremmes, du, fineste, flinka, hjærtehjærte, pena, penis

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.