Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kan jeg servere utpå kvelden julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-14, 20:52   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva kan jeg servere utpå kvelden julaften?

Da jeg var liten pleide vi alltid å spise kaker litt utpå kvelden. Sånn etter middag og gaver. Da var det julens småkaker og det ble bordsetting nr. 2. Det har jeg ikke videreført. Svigermor setter på kransekake, serverer vin og sjokolade, men det serveres bare sånn lettvint i stua.

Jeg er ikke så glad i småkaker selv, så baker lite. Kun pepperkaker og kakemenn da minsten er allergisk. Nå er det meste spist opp.

Jeg har som sagt en allergiker som ikke kan ha nøtter og egg, i tillegg har jeg betennelse i armen, så må ha lavterskel jul så godt det lar seg gjøre.

Men hva kan jeg sette på stuebordet sånn utpå kvelden? Når det bare er kjernefamilien pleier vi bare ha lite ekstra godt godteri, men nå får vi besøk av min mor og hennes mann.

Vi er jo egentlig ikke sultne, men skulle gjerne satt noe på bordet.

I
Tips? Hva pleier dere servere, om dere serverer noe i det hele tatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.