Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 21:31   #11
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Da er aller siste gave pakket inn. I morgen overleveres de siste gavene som skal ut av huset.
Jeg har ikke begynt å bake ennå, men skal bare bake fire sorter så det er nok av tid. Jeg tror jeg venter med pepperkakene helt til mandag. Da jobber mannen hjemmefra, mens ungene har ferie så det er fint å ha en aktivitet å se fram til. Til gjengjeld har vaskeånden kommet over meg, så det har blitt skrubbet litt både her og der. Burde vasket stuevinduene, men det er for kaldt til å stå ute, så får vente til helgen og se om jeg gidder da.
Alt av julesnop er kjøpt inn. Kalkunen ligger i fryseren og da mangler bare resten av maten. Har skrevet handleliste så det er klart. Jeg tar noe på fredag mens storebror er i bursdag og så tar vi resten sammen på mandag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.