Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden med baby på rundt 4 uker

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-14, 16:04   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ca. sånn ja(bortsett fra det med problemfrie fødsler). Om vi skulle dratt på tur så tidlig ville jeg iallefall lagt ned veto mot forhåndsbestilling/planlegging. Nå er jeg i utgangspunktet ikke en som er så glad i fastmontere fremtiden min i avtaler og planer, men når jeg har baby har jeg et ekstra stort behov for å ta ting som det kommer og ikke måtte noen ting om jeg ikke vil/orker. Og jeg har, til nå, hatt veldig enkle babyer.

Ja. Jeg oppfatter ikke at man KAN ta alt som det kommer i to eldre søskens sommerferie - rett og slett. Selvsagt, om noe er galt med barnet, men ellers kunne det egentlig ikke falle meg inn å bruke opp de to eldstes sommerferie på hjemmesitting fordi jeg gjerne ville ligge på sofaen. De vil jo allerede måtte være hjemme stort sett hele juli. Hjemme er stort sett alternativene skogstur, og personlig tror jeg det er mange utflukter i Danmark som er lettere med baby enn det.

Jeg føler ikke egentlig at mitt behov er det viktigste bare fordi jeg har fått en baby, vel og merke så lenge alt er ok. Det andre er selvsagt at jeg som sagt kjeder meg grønn veldig fort, OG at jeg har lyst på ferie med barna mine.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Der ser du Danmark kan absolutt være et alternativ. Jeg anbefaler Skallerup Klit, jeg. Kort kjøretur fra Hirtshals, pappaen kan ta med seg de to store til Fårup Sommerland en dag, dere kan dra til Hjørring og/eller Aalborg, være på stranden om det er OK vær, det er stort innendørs badeland der samt lekeland osv. Masse å finne på rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg anbefaler Sjælland. Etter hundre år på Jylland har vi funnet Sjælland og er solgt.

Ja, jeg tenker vi må tenke litt på Danmark. Det er aktuelt, enten det blir her eller der.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.