Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lar kroppshåret gro

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-14, 09:06   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lar kroppshåret gro

Nå fikk jeg ikke sett videoinnslaget, men de damene på bildet kan jeg ikke se har noen synlige hår på leggene. De er jo også nokså lyse. Hadde det vært meg på bildet med utvokste legghår, hadde det sett ut som en manns legger. Det er STOR forskjell!

Jeg har barbert armhuler og legger siden jeg var 14, bikinilinje og lår siden midt på 90-tallet en gang. Jeg håper mine døtre venter lengst mulig, de har nok arvet min hårvekst. Jeg forsøker å ikke gjøre noe nummer av at jeg gjør det, og svarer hvis de spør, at jeg gjør det fordi jeg vil det, og ikke alle gjør det, ikke alle må det. Men kommer ikke til å nekte dem, heller hjelpe med å finne gode måter å gjøre det på som funker for dem.

Jeg kan godt se det rasjonelle i alle argumentene mot å barbere, men jeg dropper det ikke av den grunn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.