Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærerstreik!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 21:48   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Matilda, jeg får ikke prikket deg, men applaus for et flott innlegg skal du få.

Jeg har et spørmål til dere lærere, hva tenker dere skal til for å lage så gode arbeidsforhold at dere kan tenke dere å tilbringe hele arbeidstida på skolen?

Hele arbeidstida tilsvarer gjennomsnittlig 44 timer i uka, det er ikke aktuelt for meg å tilbringe alt det på skolen. Det kommer ikke fram i mediene at det fortsatt skal være noen timer ubunden tid oppå de 37,5 timene.

Jeg synes ikke Lied fikk fram poenget i intervjuet på NRK nå nettopp. Det å måtte sitte på jobb er ikke det verste ved den nye avtalen. Problemet er at den ikke tar hensyn til at arbeidsbyrden ikke er lik fra uke til uke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.