Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte" liv på sosiale medier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 13:00   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

I det siste har jeg vel vært med å bidra ganske godt selv, når jeg tenker meg om.

Mine siste statusoppdateringer har vært (samtlige med bilder eller linker):
1. Se så fint kjøkkenet vårt ble etter at pappaen min la fliser der (og flere fikk seg en god latter av kommentarfeltet mitt)
2. Hvem vil være med på julemarked på Folkemuseet?
3. Jeg har strikket en innmari fin genser til sønnen min ... og sønnen er fin han også.
4. Spisestuesofaen vi har drømt om så lenge er endelig i hus.

Egentlig forsøker jeg å være litt balansert i statusoppdateringene mine. Men i det siste har jeg visst ikke klart det helt.

Jeg har definitivt folk i min feed som er skrekkelig flinke til veldig mye, og som skriver om det med relativt store bokstaver. Jeg har blitt flinkere til å huske på at det jeg ser på facebook er summen av alles aktiviteter, og at man aldri må få dårlig samvittighet fordi man ikke kan sammenligne seg med det.

Men når det er sagt: Folk som trener 6 dager i uka og forteller om det på facebook hver eneste gang får ikke noen "like" av meg. De må gjerne trene, men det er av meget begrenset interesse å få vite om.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.