Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julaftendilemma

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-13, 22:17   #26
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julaftendilemma

Jeg snakket med min mann om det i dag, og han er enig med meg og kommer til å snakke med foreldrene sine.
Han var klar på at vi skulle spise kl 18. "Skal de få det som de vil, blir det middag kl 14!" sa han sarkastisk. Han var også klar på å fortelle sin mor at gaveutdelingen skulle hun ikke legge seg opp i. Han var så bestemt at jeg måtte roe han ned og fortelle han at vi kan godt gi oss slik at vi åpner deres gaver rett etter middag, så kan de evnt dra hjem om de ønsker.
Men som han sa "Jeg inviterer dem og sier det du sier nå, men jeg vedder på at de IKKE kommer. Det er bare sutring og surring med dem uansett!"

Godt å være på samme linje som mannen i alle fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.