Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fovea fotograf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-13, 23:29   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fovea fotograf

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Barnehagen vår bruker også Fovea. I fjor var bildene så som så, men i år er de veldig bra.
De hadde en super fotograf som virkelig hadde kontakt med ungene og fikk fram glimtet i øyet hos de fleste av dem. De fleste foreldrene var mer fornøyde i år enn i fjor. Men jeg liker ikke helt lyssettingen på bildene. Gutta ser ut som om de er rødhårete og veldig bleke på mange av bildene...og de er verken bleke eller har rødt hår (og det er IKKE noe galt i det altså, men det er ikke ungene mine).
Men de har fått fram storsmilet på begge, og spesielt det ene søskenbildet (det var to) var skikkelig fint!

Men bestillingsprosessen er noe dritt! To-tre dager til å bestemme seg for hva man vil ha, og med MITT surrehue så klarte vi jo å være for sene til å returnere bilder. Heldigvis har vi besteforeldre som ville ha/ville betale.

Neida, fristen for å bestemme seg kan du utsette. Du må bare logg deg in og så utsetter du. Jeg utsatte med ca. ti dager.

Fikk bildene jeg valgte i posten i dag, flotte var de, så jeg er veldig fornøyd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.