Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sentimental på nyttårsaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-12, 15:49   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sentimental på nyttårsaften?

Nyttårsaften feirer vi at vi går inn i et nytt år, og samtidig sier vi farvel til det gamle. For mange kan det være sterke følelser tilknyttet denne kvelden, spesielt om det har skjedd store ting eller man kanskje forventer det for det nye året.

Jeg er litt nysgjerrig på deres forhold til nyttårsaften. Er det flere enn meg som blir litt våte i øynene denne kvelden og går rundt med en liten klump i magen eller er det bare fest og moro, eller kanskje bare en kveld som alle andre?

Jeg håper bare jeg ikke faller sammen som i fjor, da hulket jeg for meg selv mens de andre ønsket hverandre godt nyttår.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.