Sv: Takk for meg
Jeg tror det er å bomme litt om man tror reaksjonene handler om naivitet og illusjoner som brast, altså. Det jeg reagerte litt på (og som sagt kontaktet ledelsen i forbindelse med) var den kategoriske avvisningen om at det hadde skjedd. Det er mulig at vi snakket forbi hverandre og at de mente en ting (moderatorer har ikke lekket) og jeg leste noe annet (Lekkasjer forekommer ikke. Punktum.) Grunnen til at jeg følte for å presisere at det hadde skjedd var fordi jeg oppfattet det sånn at vi hadde en varslingssak gone bad i forhold til personen som meldte det inn.
Jeg tror det er få eller ingen som er så naive som man kan få inntrykk av her. De aller, fleste her har vært mange år på nett og vet at det er en risiko. Det gjør det ikke nødvendigvis mindre kjipt når det skjer. Eller mindre fortvilende når det ser ut som om påpekingen av at det har skjedd medfører utkastelse.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|