Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En landeplage

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 15:09   #24
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En landeplage

Smak og behag... jeg ser da ingen grunn til å innføre diktatur i matveien hjemme hos oss. Noen vil ha ketsjup, noen vil ha grillkrydder, noen dynker alt i salt, andre må ha pepper på gud hjelpe meg alt.

Jeg ser det samme i lunsjpausen på jobb når jeg tenker meg om. Peppermix på leverpostei, for eksempel.

Hver og en må få smakssette maten slik de selv vil, herunder velge tilleggskrydder, ketjsup, saus og så videre.

Selv spiser jeg ketsjup på ostesmørbrød, og til nød på pølse i brød. Og that's it. Men om andre velger å dynke maten sin... dem om det.

Hvis kokken blir fornærmet så får det være kokkens problem, mener jeg! Selv om jeg har smakssatt maten slik jeg liker, så kan det hende noen andre vil ha et dryss av ditt eller en klatt med datt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.