Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-12, 00:22   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Dere virker så skråsikre på at han er skyldig?

Jeg er ikke der. Jeg har ikke mye godt å si om ham etter det som har kommet fram om Skypechat og diverse annet, men jeg er likevel ikke sikker på at han har gjort det han er tiltalt for. Det er for mange usikkerhetsmomenter for meg og jeg synes begge parter har problemer med troverdigheten sin. Jeg skjønner f.eks. ikke hvorfor jenta hevder at det har vært sendt så mange sms fra setra i Finndalen. Jeg er mye på tur i nettopp Finndalen og bodde i lavvo like ved Rolv Kr. Øygards seter flere døgn sist sommer. Det finnes ikke antydning til mobilsignaler der. Man må helt ytterst i dalen for å få signal og da er det fortsatt såpass dårlig at man må stå på spesielle plasser for å få dekning. Ikke det at dette er sentralt i saken, men det er med på å gjøre meg usikker på hva annet som eventuelt ikke stemmer.

Jeg er glad jeg verken skal vitne eller dømme i denne saken.

Lhi-My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.