Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 23:17   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Kortversjon: Jeg synes det er fint og bra at moddene er aktive brukere - og jeg forventer folkeskikk av dem i enda litt større grad enn av andre brukere. Som jeg også faktisk forventer folkeskikk fra.

Jeg liker FP. Jeg synes forumet blir drevet bra og er lykkelig over at det går an å diskutere her inne på en skikkelig måte. (Også elsker, elsker ELSKER jeg avsporinger - og der er FP aller, aller best.)

Jeg så tråden i dag og tenkte da faktisk at jeg ikke liker slik oppførsel fra hverken vanlige brukere eller modder.

Jeg synes forøvrig ikke at det er noen god ide at moddejobben skal gå på rundgang mellom vilkårlige folk. Jeg synes forumet drives klokt i dag, og jeg er veldig i mot endring for endringens skyld - fordi jeg synes det virker bra slik det er i dag.

Også skulle jeg ønske at alle bare kunne være venner.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 21-10-12 kl 23:28.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.