Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Får noen spesialkost på SFO?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 22:10   #11
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Selvfølgelig skjønner jeg at det kan være en del plunder og heft. Jeg er lærerdatter og har lærervenner, og har hørt skrekkhistorier. Og jeg har selv vært i jobber med mye plunder og heft og rare krav, lærere er ikke de eneste uheldige på den fronten, dessverre. Jeg skjønner at det kan være plagsomt, men jeg tror at det har litt å si hvordan man møter og håndterer den type ting også. Jeg nekter å tro at foreldre av typen som ikke vil at barna skal være i rom med mel helt grunnløst er så mange og krevende at det veier opp for at de få som trenger tilrettelegginger ikke får dette.

De som trenger tilrettelegginger, får da det hos meg i hvert fall. Jeg skulle bare ønske at jeg slapp å tilrettelegge for de som egentlig ikke trenger det også. Og at med mange "ulv, ulv"-historier kan det være at det er lettere å tro at kostholdsbegrensninger egentlig ikke er så nøye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.