Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fy søren, Gro er flott (Skavlan, NRK)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-07, 16:01   #13
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fy søren, Gro er flott

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og TENK om omstendighetene hadde vært som de skulle rundt forrige presidentvalg - da ville USA hatt Al Gore som president!
Det er helt absurd å tenke på at en tulling som Bush styrer mektige USA.

Jeg tenkte på det samme under programmet i går. Fryktelig at en nisse som Bush skal være verdens mektigste mann...
Mektige personer på Skavlan i går, ja. Satt og funderte litt etter hvert hvem flere enn Gro og Al Gore som skulle komme - regna med at det var noen andre enn Aune Sand osv.
Skavlan hadde virkelig fått tak i reale gjester i går, og jeg må si jeg liker Gro bedre i den posisjonen hun har hatt etter at hun slutta i den norske toppolitikken

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.