Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du kontakt med skytsengelen din?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Jeg har kontakt med min skytsengel
Ja, denne/disse hjelper meg stadig. 10 6,02%
Nei, jeg tror ikke på/har ikke slike evner. 52 31,33%
Tull, tøys og fiskesprøyt. 104 62,65%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 10:09   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Så fantastisk flott! Skulle veldig gjerne ønske at du fortalte mer om din opplevelse. For jeg tenker at det negative og latterlig-gjørelsen ofte kan komme fra andre pga uvitenhet. Ikke negativ uvitenhet, men dette er jo på en måte "nytt", det er noe annerledes og rart. Og da tror jeg man fort kan få stemlet "Tulling" - "Freakshow".

Ja, det var en fantastisk opplevelse. Det å skulle fortelle mer om den gjør jeg gjerne, men jeg tror ikke dette er rette plassen for å gjøre det. Jeg har stor respekt for enkeltindividets rett til å velge og mene hva de vil, men å bombastisk slå et slag for at alt man selv ikke tror er riktig, da må være tull og tøys, blir jeg faktisk ganske hoderystende til.

Jeg ble månebedotten da jeg hørte om seansen til Prinsessen hvor det ble fjær over alt. Jeg skal innrømme at jeg måtte tørke vekk et flir fra munnviken da, men samtidig tok jeg meg i å tenke at jammen er den damen modig. Hun våger å stå i det lyset, og den stormen som skapes, og jeg vet at det er mange som setter pris på å ha henne der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.