Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere voksne fritidsaktiviteter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 14:10   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?

Snuppa vår er så lita at hun ikke har noe behov for norn fritidsaktivitet enda.
Verken jeg eller mannen trener pr dags dato, men jeg har en plan om å komme igang etter nyttår. Da har jeg tatt sikte på to ganger i uken ute av huset, og en gang i uken hjemme. Mer er ikke lett å få til hos oss, da mannen jobber sent minimum to kvelder i uken og er ikke hjemme før etter snuppa er lagt. Og da syns jeg for min del det er et ork å dra ut siden jeg da som regel er sliten som ei vaskefille.
Mannen har fabulert om å starte med squash, og jeg håper han begynner med det. Det blir vel i så fall en kveld i uka tror jeg. Og ganske sent på kvelden, så det vil egentlig ikke gå utover noe som helst.

Jeg er vel også litt der at jeg ville ønsket å få frigitt tid om han fikk det. Rett og slett fordi han spiser opp veldig mye tid i utgangspunktet uten å være med på noe. Jobben hans tar mye tid. Og det hender både titt og ofte jeg får telefon fra jobb om at han må jobbe sent pga noe, eller at det er noe sosialt i forbindelse med leverandører som er på besøk. Jeg er stort sett på alerten her hjemme for å få det til å gå rundt rett og slett.
Siste ukene har vi hatt barnevakt nesten hver uke pga slike ting som har krasjet med andre ting, og det syns jeg egentlig ikke er ok. Jeg ser dog hvor heldige vi er som faktisk har så mange som kan sitte at det er mulig i perioder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.