Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Knertens julaftenfest 2011

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 00:48   #33
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knertens julaftenfest 2011

Selvfølgelig!
Dette er det vi trenger i år. Julefeiring borte.
Jeg vet ikke helt hvor mange vi blir i år. Det kan være at det bare er Far, jeg og ungene, men det kan godt hende at min ex også kommer. Han sitter i rullestol og trenger et eget rom med stort bad slik at han kan ordne seg selv. Trappefrie adkomst er en selvfølge.
Han foretrekker ribbe og liker spansk rødvin.

Kommer exen, kommer nok også nevøen hans som er singel - igjen. Han har en eller to hunder, og de skal selvfølgelig ha skikkelig for. Nevøen er preget av mange år på Vestlandet og ønsker seg pinnekjøtt, kålrabistappe og godt øl til mat.

Husets eldste sønn og samboer er vel egentlig på tur til å feire jul med oss i år og da kan det hende at svigerforeldrene hans også kommer. Jeg kjenner ikke de så godt, men det må serveres mat og drikke som er tilpasset en diabetiker.

Kommer foreldrene mine er det et godt tips å plassere pappa på kjøkkenet. Da kan min mor sendes i kjelleren. Hun er ikke spesielt glad for at han gjør det han liker mest - lager mat! Men jeg kan absolutt anbefale hans tilstedeværelse på kjøkkenet. Han har mer enn 50 års erfaring og lager god ribbe og god rød saus til riskremen.

Men som sagt; jeg vet ikke hvor mange vi blir.

Forresten, pappa og husets eldste sønn er hyperallergiske for katter og sønnen i tillegg allergisk for nøtter.
Nøtter må ikke finnes i hans nærhet. Han lar seg lett friste og det kan være farlig.

Etter de siste årenes praktfulle feiringer regner jeg med at våre behov og ønsker lett lar seg tilfredsstille, selv om vi kommer med sen tilbakemelding om antall gjester vi tar med oss.
at

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.