Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vanskelig

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-11, 17:41   #9
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanskelig

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det der hørtes ut som en spesiell uke, vår hverdag ser ikke slik ut. Ut i fra det du skriver tenker jeg litt forskjellig:

For det første, du virker så overdrevent opptatt av kosthold at det høres sykelig og manisk ut. Jeg er veldig bekymret for hvordan dette påvirker sønnen din.

For det andre virker du usikker i rollen din som forelder. Det tror jeg vi alle gjør til tider, og man må bare prøve å finne noe som funker. Jeg kjenner igjen følelsen når alle andre får, i sommer var vi på ferie med en liten slektning som hadde søtsaker i munnen hver eneste våkne time. Det førte selvsagt til at Hiawata fikk mer enn han pleier, men ikke i de mengdene slektningen fikk. Ved spørsmål svarte vi helt ærlig at vi syns det ble for mye.

Jeg ville skai begrenset sønnen min sine besøk på grunnlag av at de fikk saft der, men jeg hadde ikke kjøpt brus og kake til ham på cafe i en uke som er slik du beskriver.

Nå kjøpte jeg jo hverken kake eller brus til han på cafe, han fikk 1/3 del av gulerotkaken som mamma spiste, vann og drikke Det er heller ikke alltid lett å vite hvordan resten av uken blir... Fredagen ble de brus og potetgull - sjelden jeg sier ja til brus til han, men det var ett "drit kjedelig" kick off som han måtte være med på, med mange voksne som liker å tilby godis til barn - så han drakk ett glass brus.

Jeg er ganske usikker av meg også, fordi jeg føler meg litt alene med det.
Jeg føler meg ikke så manisk selv, iforhold til hva jeg spiser - jeg trives veldig godt med maten jeg spiser nå - men sliter mer med alt rundt oss. Jeg føler meg vel alltid litt utenfor sammen med andre mennesker :P

Jeg er jo veldig opptatt av kost og trening. Nå må det jo sies at nettforum er en liten/stor ventil for meg, så jeg bruker den til å snakke mye om kost og trening - da jeg ikke har så mange andre å dele dette med... :P

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.