Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Den jenta du akkurat kalte feit? Hun har fått matforstyrrelser. Den jenta du kalte stygg? Hun oversminker seg og håper at folk vil like henne. Gutten du slo? Han blir banket opp hjemme. Den fyren du har gjort narr av fordi han gråter? Hans mor er døende. Sett dette som statusen din hvis du er mot mobbing. Jeg vedder på at 50% av dere ikke gjør det, men jeg er sikker på at mennesker med et hjerte vil gjøre det!! ♥
Jeg er så utrolig lei av prosenter på facebook. "50% av vennene mine kommer ikke til å kopiere, tør du?" Osv osv. Så i et litt frustrert øyeblikk skrev jeg denne:
Endel av mine venner mener tydeligvis at jeg er FOR mobbing, ikke støtter kampen mot kreft, ikke er et godt menneske osv fordi jeg ikke kopierer statuser som "93% kommer ikke til å kopiere dette..." Kan hende jeg ikke alltid er et godt menneske, men du kan ta deg fullstendig faen på at det har NULL sammenheng med at jeg ikke kopierer støtte-statuser på et nettsamfunn.