Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 20:05   #10
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Vi kaver bestandig sånn med julekortene i siste liten, så denne tråden har fått meg til å lure på om jeg ikke rett og slett skulle sette i gang med å bestille dem nå. Greit at man kan stresse i desember i stede for september, men jeg frykter ikke at desember blir stressfri selv om jeg gjør unna litt nå allerede

Ellers har vi en aktivitetskalender som er felles for hele familien. Mannen og jeg pleier å planlegge halvparten av aktivitetene hver, slik at det skal bli overraskelse til den andre. I år er vel første året barnet potensielt forstår noe av aktitivitetskalenderen, men om vi planlegger aktivitetene nå vil det jo være overraskelse for oss alle tre, siden ingen av oss er velsignet med spesielt gode hukommelse

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.