Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-11, 10:27   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jo, den var fin, Kanina. Men akk, jeg syns jeg hører de Frp-stemmende bekjente på FB svare på den. Mer skatt? Er du gal? Vi som har miliarder på bok - har du hørt om oljefondet?

Kortsytne, sneversynte folk, som jeg på en måte ikke kan kutte ut heller...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva med:

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere vil ikke betale mer i skatt for å bidra både til fellesskapet her hjemme og sultrammede i andre land.

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere vil ikke dele mer av pengene deres med de som har det verre enn dere, eller spare til barna som kommer etter oss.

Kanina er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.