Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Oppfordring - ta kontakt!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 19:55   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring - ta kontakt!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg tenkte nøyaktig som Darth, og ville skrive det Poly skrev. For også Bjørkhaugtrollet poengterte at bak datterens lekekamerats hudfarge skjulte det seg faktisk to legeforeldre... I tillegg til de andre innleggene.

Ok, det fikk jeg ikke med meg. Det er allikevel tre innlegg utav noen og tredve. Og hvis det er det dere fikk ut av innlegget mitt så angrer jeg virkelig på at jeg la det ut offentlig. Det gjør meg skikkelig lei meg, faktisk. Og oppgitt over at det tydeligvis ikke var noen vits i å komme med en slik oppfordring. Foreldrenes utdannelse har ingenting å si, annet enn at ting kan være anderledes enn man tror på forhånd.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og i Darths tilfelle skjønner jeg godt at han lot oppfordringen om å ta kontakt med medsøstre gå til oss kvinner, det KAN bli veldig feil om han gjør det.

Jeg var ikke klar over at Darth er mann, og i såfall kan han vel ta en prat med de pappaene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.