Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Svarte utdypende ETTER at prikken var sjekket.
HP skrev:
Sitat:
Jeg mener det ikke har relenvans fordi de fra denne lukkede, statiske gruppen også er blant de mest aktive ute i forumet. Det vi diskuterer i denne tråden er en priviligert tilgang til et område for brukere som har mer enn 1000 innlegg / 1000 ryktepoeng. Dette området ville komt uavhengig av denne tråden, da det er noe jeg har vurdert en stund.
Dette med denne lukkede gruppen har ikke vært noen hemmelighet, og den har også vært nevnt tidligere her på forumet. Vi har ikke sett noen grunn til å annonsere denne lukkede gruppen, som ble opprettet før resten av forumet.
Det har hele tiden vært vår intensjon å åpne for flere lukkede grupper (som ikke har tilgangskrav basert på aktivitet alene), men vi har ikke gjort det enda fordi vi har vurdert at det vil kunne gå utover aktiviteten i det åpne forumet. Vi har jobbet en stund med utarbeiding av rettningslinjer for oppretelse av nye grupper, og vi vil lansere denne muligheten når disse er klare.
Det skjer ingenting i den lukkede gruppen som vedkommer andre enn de som er der. Dette er vi veldig strenge på.
Jeg synes hverken det eller hans første svar er et forsøk på hemmelighold. Og jeg skjønner ikke hvor du vil henne. At jeg svarte en gang til hadde med å gjøre at jeg ønsket å poengtere hvordan vi jobbet for at dere skulle skjønne hva som foregår, for å få sagt at det ER ikke slik som det sladres om på prikker at vi har hemmelige grupper osv. For å unngå en ny konflikt. I utgangspunktet, så har jeg ikke sett noen grunn til å fortelle brukerne så mye om hvilke ting jeg ser for meg å gjøre med forumet fremover, - for alt til sin tid. Men nå følte jeg det ble nødvendig.