Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Full jobb og oppfølging av barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 15:43   #33
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Full jobb og oppfølging av barn

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har også foreldresamtalene våre på morgenkvisten (kl 8.30 er det lengste jeg har fått dem til å strekke seg og selv da etter litt press). Men siden jeg vanligvis er på jobb kl 07.30, så kommer jeg veldig for sent. På ettermiddagen er den siste kl 14.30. Da må mannen gå altfor tidlig (og han har langt mindre fleksibel jobb enn meg), så det blir feil uansett.

Men det ble faktisk gjort et poeng av etter sommerfesten. Jeg sitter i SU og vi er nå enige om at det godt kan starte kl 16 fremover. Det er noen barn som "aldri" har foreldrene sine der, og det er litt trist for alle parter.

På mannens skole har de mer eller mindre forbud fra rektor mot å legge foreldresamtaler utenom ordinær arbeidstid. Det skal bare gjøres i unntakstilfeller. Jeg syns det er rimelig også egentlig, lærere har jo unger de også, som skal kjøres hit og dit f.eks. Det blir jammen en del samtaler i løpet av et år. En ting er de ordinære samtalene som man har to ganger i året med alle. Men så skal det samtales med foreldrene til de som mobber, blir mobbet, har barn med spesielle behov, foreldre med spesielle behov, oppfølging av ditt og datt. Det blir en del .
(Nå skal det sies at mannen driter i pålegget og legger alle samtaler på ettermiddag tidlig kveld likevel, men da er det jammen noen foreldre som blir misfornøyde med det også )

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.