Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 23:23   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og jeg skjønner ikke holdningene dine i denne saken i det hele tatt, Pelle.

Ikke jeg heller.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hva er en verdig nok greie å bruke konfpengene på, da? BSU? Utdanningsfond? Noe til seg selv?
.

Nei si det. Jeg hadde aldri noe særlig penger og fikk vel 3000 til min egen konfirmasjon. Jeg kjøpte meg en sovepose til speiderbruk, den har jeg enda. Resten ble spart. Jeg har vel litt i ryggmargen at så store summer skal brukes på noe "skikkelig" (hva nå enn det er), for store summer kommer sjelden rakende på en fjøl.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hallo? Hva med de som svir bort konfepenger på klær, dill og fylla? Er det bedre?

...

Man gir bort en gave, men man kan faktisk ikke bestemme om gaven skal brukes eller hva den skal brukes til.

Nei, det er ikke bedre å tule dem bort, det har jeg skrevet i et annet innlegg.

Og jeg har ikke skrevet noe sted at jeg vil bestemme hva andre skal bruke gavene sine på. Men jeg hadde nok ikke spart sammen penger og gitt vekk neste gang hun ønsket seg penger til feks. 18-årsdagen, hvis jeg hadde hatt dårlig råd.

Leger uten grenser er jo et fantastisk bra formål, det skal hun ha. Ikke like kult om hun hadde gitt summen til det lokale Vigrid-laget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.