Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 22:12   #11
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av olena, her.

Mente ikke å hovere fordi vår fungerer. Poenget var vel egentlig å si at det ut fra min erfaring hørtes rart ut at han skulle bli så våt (ser at jeg ikke var så veldig velformulert). Tror jeg ville forsøkt å klage på den. Skal jo ikke være så dårlig kvalitet at den tar inn vann.
Nå er det jo rimelig vått ute, og småtten blir våt med en arvet reservedress jeg har her hjemme. Men så hopper og ruller han i vanndammene også da;-)

Den skal ikke ta inn vann. De buksene der hadde vi tre stykker i samme størrelse av så hver og en ble ikke mye brukt før de gikk videre. De er vasket riktig, aldri skyllemiddel, har vært i trommel på svak varme som det står at de kan. Men de er vasket mange turer i maskinen.
Tror aldri de har vært i tørkeskap i barnehagen for jeg tar med vått og skittent hjem hver dag og tørker og ordner hjemme. Forøvrig står det og at de tåler tørkeskap på svak varme, noe barnehagen har.

Er støvlene hans våte oppi Minni?

Min var klissvåt i dag, både i Isbjørn klær og i HH skall klær. Hele ungen var våt.
I går var ungen ute i Isbjørn, i samme vær uten å bli våt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.