Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 00:45   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvem som rotet er ikke så farlig, de var ikke videre interesert i ordne opp uanset i pompedelux.
Når folk ikke får penger for varer som ikke kom, man ikke får bekjed om at varer ikke kommer, de ikke svarer på mail/telefon så er det for dårlig.

Jeg har full forståelse for at man ikke gidder å handler mer etter alt rotet som har vært. Jeg var der selv i høst etter masse rot når jeg handlet fra vårkolleksjonen. Men de svarte både på mail og telefon når jeg forsøkte. En dame fra Danmark ordnet også opp så jeg tilslutt fikk riktige varer (etter at jeg hadde sendt feil varer i retur to ganger). Siste gangen fikk jeg beholde de feilsendte varene som plaster på såret.

Men da de ikke gjorde mer for å forbedre levering osv, bestemte jeg meg for å droppe å bestille mer derfra. Men nå har det kommet "lovnader" om forbedringer, og da gir jeg dem en sjanse til.

For de som synes kvaliteten er dårlig, så er ikke jeg enig i det. Har riktignok bare hatt to gensere, en tunika, noen kjoler, tights, sokker og dongeri + ytterjakke. Alt har vært av veldig god kvalitet, en god del brukt og like pent enda. Ingenting som har mistet fasongen, fargen eller lignende og jeg er veldig kresen på kvalitet. Synes dette er bedre enn mye de har på HM, Lindex, Cubus, Name It osv...(trakk fram disse da de nesten kan sammenlignes på pris).

Men klart, det kan jo være forskjell på stoffer og kvalitet da....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.