Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Å være fattig i Norge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 22:41   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være fattig i Norge

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Slik systemet var i min tid så kunne du låne på så lenge du var registrert student. Ingen rådgivning, bare å fylle ut et skjema. Synes det er og var altfor slækkt det der, mange får seg et beinhardt møte med realitetene når de første regningene dukker opp etter xxx antall år.

Da er du mye eldre enn meg, i alle fall. Da jeg begynte å studere i -89, kunne man maks være ett år forsinket i forhold til normal progresjon, og maks antall år med studielån var 7 år, hvis jeg ikke husker feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
alenemor, fattig, studielån

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.