Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?
Jeg la den 19. desember inn en bestilling hos CDON. Denne bestillingen ble lagt inn kun fordi CDON garanterte levering før julaften. Jeg fikk raskt bestillingsbekreftelse på mail. CDene og DVDene som var bestilt dukket imidlertid ikke opp før julaften. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at posten kan bli forsinket i førjulsrushet, men da jeg gikk inn på "min side" på CDONs nettside, så jeg at de ikke hadde sendt ordren i det hele tatt.
I dag fikk jeg epost om at ordren er sendt. Jeg sendte dem en forespørsel og ber om en forklaring på hva som har skjedd.
Kort etter fikk jeg dette svaret:
Sitat:
Hei LilleT.
Dessverre skjedde en systemfeil med din ordre som ble gjort med faktura. Den har derfor blitt kansellert. Men vi har lagt opp en ny ordre med faktura til deg slik at du får tilsendt varene du har bestilt.
Som kompensasjon for det som har skjedd legger vi med en rabattkode med et verdi på 29 kr som gir deg fri frakt på neste bestilling. Rabattkoden er gyldig i 30 dager og fungerer ved en bestilling. Koden er bare gyldig ved kjøp av fysiske varer, ikke on demand.
Hvis de først skal gi meg en kompensasjon, bør den ikke da være på den bestillingen som allerede er gjort? Den aktuelle ordren er på ca. kr. 600,-, og jeg merker at jeg blir lettere provosert over denne liksom-kompensasjonen.
Hva synes dere?