Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dårlig mat er omsorgssvikt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 08:43   #24
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dårlig mat er omsorgssvikt

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Min svigermor var f.eks. en dyktig kokk, husmor og kone. Men hun svarer ikke når barn snakker til henne. Jeg tror ikke engang hun enser dem. De er som luft for henne når kommunikasjonen skal gå den veien. For henne er dette sånn det skal være. Barn skal bare snakkes til og hva de eventuelt sier selv er bare bakgrunnsstøy som evt. må hysjes ned når far hviler middag.
.

Det hørtes jo trivelig ut.

Om alternativet er det eller ferdigmat ville nok jeg ha valgt ferdigmat. Sier som Ole Brum, ja takk begge deler. Maten kan lages fra bunnen av, sammen tilogmed og klare å snakke med og til barna.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.