Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Slitsomt å ha barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 21:25   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slitsomt å ha barn?

Ja og tja. Jeg syns ikke det er barnet i seg selv som gjør hverdagen min slitsom, det er heller jeg. Som glemmer å spise et eple før henting, slik at det blir slitsomt med noen som vil hoppe, sprette, klatre, spørre og grave. Det kan også bli slitsomt i hverdagen når man er vant til å være to, og plutselig er én i en periode. Det kan være slitsomt når man plutselig oppdager at man ikke har hatt personlig space på mer enn én meter rundt seg i mange dager. Men det er i grunn situasjonene som gjør det slitsomt, ikke barnet. Jeg kunne fint svart at til tider er det slitsomt, men ikke at det er slitsomt generelt. Jeg ville også forklart hvorfor hverdagen er mer slitsom i perioder. Men selvsagt er det slitsomt å ha barn til tider.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.