Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 14:31   #18
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jeg merker dette er noe jeg komme til å tenke litt for mye over neste gang jeg er i sydligere strøk og skal dusje... Og så kommer jeg sikkert til å tenke "haha, de vasker vel med klor og sprit mellom hver gjest".. Men det gjør de vel ikke?

Hvis du først vil bekymre deg kan du gjøre det i Norge også.

Hvor mange bad tror du en vaskeklut på norske hotell er innom i løpet av en dag? Først vasker vi vasken, så badekaret og så toalettet. Så tar vi neste rom...

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.