Sv: Poden vil lage mat
Den plastkrakken har han på badet. Antakelig litt lav på kjøkkenet, den andre kan vi nok vurdere. Teste plasten først, siden vi har den.
Litt ProsjektTM blir et jo, siden vi ikke har plastboller med litt tyngde og gummi under. Antatt ikke noe godt å stå på. Pr i ettermiddag ikke benkeplass han kan jobbe ved (derav RYDDE KJØKKENET! Like mye for min egen del da, jeg trenger også benk egentlig...)
Dekke bordet deltar han med da, mest sine egne saker (han har plast fra ikea...) det tar jo en halv liten evighet bare det. siden han ikke får med seg alt på en gang, mister lit ned underveis og sånn. Når han har fått det på plass klatrer han opp på tripp-trappen sin og forventer servering...
Dersom han skal få grise, og gjerne det altså, lurer jeg på om vi må binde hunden eller noe.. hun kommer straks hun hører en smule falle på gulvet, i håp om en smak (men ble dårlig i magen av å knabbe ei grillpølse han mistet ned i sommer, ei uke med diare... neitakk...) Jo, vi skal gjøre dette til en dagligdags greie. Akkurat som han helt naturlig dekker bordet (i alle fall sine ting) og tømmer (og fyller, mde ferdig sortert vask) vaskemaskina. Og trykke på knappen etterpå. Med et glis