Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 09:35   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er det noen som husker en TV-serie om en som het Lars som hadde blitt lam i en bilulykke? Vi fulgte hverdagen til han og familien hans. I siste episode feiret familien at han hadde klart å røre litt på et bein.

Jeg har spurt mange om denne serien, men ingen husker den. Men jeg kan jo ikke ha drømt det? :grubler:

Jeg husker den også jeg! Såvidt. Familien var veldig politisk korrekte med fordelte arbeidsoppgaver i heimen, også hadde de familieråd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.