Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør barn skjermes for nakenhet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 16:35   #21
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?

Den dagen ungene synes nakenheten vår er ubehagelig er den dagen de kommer til å slutte med å være på bader sammen med
oss og oppsøke andre situasjoner hvor vi er nakne, ja?

Jeg kommer ikke til å begynne å sove eller dusje med klær for å skjerme barna, for å si det slik. Skjerme meg for venner og barnas venner har jeg alltid gjort så der er det ikke noe å endre. Men ungene er flasker opp med foreldre som sover nakne og ikke skjuler seg, så jeg tror ikke de kommer til å dø av å semen naken rumpe eller pupp på vei fra soverom til bad, men jeg kommer ikke til å påtvinge dem nakenheten ut over det om de ikke føler for det. Og selvfølgelig respektere det fullt ut om de selv ikke vil vise seg nakne for oss eller hverandre.

Eldstemann hadde en gang en sån øøøøøh, tissefant!-periode, men den gikk raskt over da hun fikk beskjed om at det bare var å stelle seg alene om hn ikke likte å se oss nakne, da var vi ikke vemmelige likevel, gitt . Hun er snart 10 og jeg regner med at der ikke er så veldig lenge til hun ikke lengre synes det er ok at feks lillebroren ser henne naken. Men da får hun trener seg fra fellesbadet og soverommet vårt, iKke kreve at vinkler oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.