Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan legger dere dynen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 15:38   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan legger dere dynen?

Dette ble litt mimring for meg.

Moren min er av den typen som liker å ha det ryddig. Derfor måtte vi alltid re sengene våre hver morgen. Dette holdt jeg på med helt til mannen min flyttet inn hos meg. Siden han står opp sist og ofte etter at jeg har forlatt huset ble det brått slutt på oppredde senger. Nå er vi fornøyd om dyna ligger et eller annet sted i senga. Sengeteppe eier vi ikke.

Da vi skulle selge den forrige leiligheten vår så la jeg på noe jeg trodde var et sengeteppe da fotografen kom. Mamma så bildene og ble litt fornærmet over at vi hadde brukt den fine duken vi fikk av henne til jul til noe slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.