Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serier av Sopranos-kvalitet?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 22:24   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?

Alt blir på en måte nedtur om man sammenligner med Sopranos. Vi var nesten familiemedlemmer en stund vi. Så hele serien, alle sesongene veldig komprimert. Det er nok uansett viktig for å leve seg skikkelig inn i en serie.

Etter det ramla jeg litt av lasset. Mannen min har sett på en drøss: Heroes, The Wire, MadMen og ser nå på Prison Break tror jeg. Tror han likte de tre første her ganske godt.

Ellers har vi sett første sesong av Six Feet Under og venter på at resten skal ankomme i posten. Jeg synes det er lovende, selv om jeg blir litt skeptisk til at det er litt vel mye prating med døde mennesker. Litt redd for at det skal ta av som f.eks. frustrerte hustruer eller Ally Mc Beal som ble helt spinnvilt etterhvert. Men ellers, absolutt noe jeg kommer til å fortsette å følge med på.

Ellers en god litt mindre serie: Corleone - italiensk mafiaserie.

Og så har vi hatt mye glede av å se Beck-filmene i riktig rekkefølge. Spennende krim.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.