Halve kroppen ser skamslått ut, ære være Gina Tricot
Jeg vet ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, men jeg trenger litt hjelp her til hvordan jeg skal klage.
Jeg er så sint at jeg holder på å eksplodere, og litt lei meg...
Jeg kjøpte for en liten stund siden en tights hos Gina Tricot, den heter "Kate Leggings" og har artikkelnummer 24922. Den er svart med litt shimmer i.
Jeg har ikke fått brukt den før i går, da jeg skulle ha den på meg på fest.
Jeg reagerte ikke på noe utover kvelden (full og god), men jeg stusset litt over at jeg var "svart" på hendene hver gang jeg hadde vært på do. Alkohol gjør dog at man ikke tenker så leeenge over i øyeblikket bagateller, man har jo såpe og vann og problemet forsvant jo fort hver gang.
MEN, så kommer jeg hjem og skal kle av meg og får sjokk.
Jeg er mørkegrå nærmest svart fra livet og ned til under knærne (jeg hadde tynne nestrømper under tightsen som har stoppet fargen fra å feste seg der). Ikke bare er det en jevn mørk farge over hele underkroppen min, men det er også mørkere flekker spredd over alt.
Sist sommer hadde jeg en alvorlig blodsykdom som nesten kostet meg livet. Det som gjorde at jeg oppdaget denne skydommen var at jeg hadde hele kroppen full av blåmerker. Det er 50% risiko for tilbakefall, så man kan jo forestille seg hvor redd både jeg og mannen min ble da vi ser hvordan jeg så ut.. Heldigvis er det jo ikke det, men allikevel! :trassig:
Etter å ha dusjet og skrubbet meg med såpe pluss en halv tube med skrubbekrem i sikkert 20 minutter, så har jeg fått bort den jevne gråfargen de fleste steder bortsettfra rumpa, men de svarte flekkene går ikke bort.. jeg ser ikke ut!
Ikke nok med det, men dosetet vårt er også ødelagt. Det er blått og grått og flekkete, selv etter cilit bæng, jif og baderomsspray med tilhørende niskrubbing til jeg hadde gangsperr i skuldrene...
Okei.. hva gjør jeg nå?
Kroppen min ser grusom ut, og jeg får det jo ikke bort. Det må nok slites bort over tid.. skal man godta det?
Jeg vil gjerne sende klagemail til Gina Tricot.. men hva skriver jeg?
Bør jeg legge ved bilder eller holder det å tilby dem det om de trenger det? (liker ikke å flashe tivolikropp på bilder som skal ses av diverse ukjente sjeler).
Hva kan jeg kreve? Pengene igjen for tights og erstatning for dosetet er dog det minste jeg kan forlange...
Men hvordan får jeg tilbake kroppen min? Er det noen måter å gjøre dette på? Og kan jeg da kreve a Gina Tricot betaler det det eventuelt koster?
Jeg er kampklar og fryktelig sint! *sukk*