Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 23:21   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Da blir det dessverre en stemme til FrP for meg i år, gitt

Det passer jo bra at vi bor i usa nå, all den tid jeg alltid har sagt at jeg flytter ut av landet hvis de skulle finne på å komme til makten .

Men ok, hvor mye skade kan de gjøre i regjeringsposisjon i fire år, som ikke kan reverseres? De blir jo ikke sittende mer enn en periode om de begynner å gjennomføre særlig mye av det de har på lista.... Halvparten av velgerne deres vil jo finne ut at de ikke er tjent med dem bak rattet

Jeg får bare håpe at de plutselig får en ansvarlig side, og at de innser at det er umulig å gjennomføre mye av det de har lovet. Jeg er sterkt bekymra for hvor de skal finne folk som kan ha ministerposter da, men det er vel alltids noen som plutselig står fram som Frpere hvis de belønnes med en ministerpost Det har jo andre partier klart før

Som det blir skrevet i tråden blir jo H et forsvinnende lite parti om velgerne tar avstand pga mulig FrP-samarabeid. Og Frp blir jo ikke mindre av at man ikke stemmer Høyre.... Jeg ønsker ikke at Høyre skal bli mindre.

Nei, det blir Høyre på meg, FrP eller ei

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.