Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som har lest boken "Kjernesunn"?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-09, 11:36   #21
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har lest boken "Kjernesunn"?

Jeg leser om dagen. Og jeg synest det er interessant på bakgrunn av mine problemer. Jeg vet jeg reagerer på laktose, har mer energi på glutenfritt og får vondt i magen når jeg spiser sukker (inkludert både fruktsukker og vin). Kanskje dette kan hjelpe meg til å finne energien tilbake? Leger og spesialister jeg har vert til de siste årene har ikke funnet noe, og jeg har legen min med meg på å forsøke glutenfritt og melkefritt. Vi lever allerede glutenfritt, men sukkerfritt tror jeg at jeg kommer til å synest er vanskelig, jeg skulle gjerne hatt noen andre å snakke med i starten.

Jeg forstår godt dere som synest dette høres hysterisk ut, jeg tror ikke jeg tvinger dette på resten av familien, men jeg må gjøre dette for å forsøke å få kroppen min til å fungere igjen. Jeg hadde ikke hoppet ut i dette om det ikke var for at jeg ser at jeg meget mulig faktisk kan tjene på det. Men det hadde vert så deilig å kunne fungere i full jobb og fremdeles ha ork til familien.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.