Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når babybilsetet blir for lite - hva kjøper man?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 11:39   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når babybilsetet blir for lite - hva kjøper man?

Vi har Duologic, og jeg synes det er et møkkasete, rett og slett. Det er trangt å sitte i, og jeg mistenker at Blobben ikke kan bruke det helt frem til hun er fire, ikke fordi hun blir for lang, men fordi det er for smalt (og hun er tynn). Isoporskallet har brukket én gang, fordi jeg lente meg over setet da jeg skulle hente noe på andre siden av det. Importøren prøvde seg på at det ikke var ment å skulle tåle at man lente seg mot det, men da jeg kommenterte at et bilsete som ikke tålte at en voksent mennske lente seg over det (med helt normal belastning), umulig kunne være godt nok for kollisjon, skulle de plutselig dekke nytt isoporskall likevel. Jeg ser nå at belastningen det får når Blobben (2,5 år) klatrer opp i det selv, er på grensen av hva isoporen tåler, og det synes jeg er utrolig dårlig.

Det er lett å endre vinkelen i ryggen på det, men den øverste vinkelen er veldig bratt, og Blobben protesterer kraftig på å sitte helt oppreist, fordi hun sier at det er vondt.

På den positive siden sitter det bom fast når det er montert med isofix-festet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.