Sv: Barbent i sandaler
Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.
Takk for opplysningen! Betyr det at all bruk av parfyme er fy-fy? Går det greit med litt parfyme, eller hvordan er det? Greit å vite for en som liker å ha på litt parfyme. 
Noen parfymer reagerer jeg så sterkt på at jeg ikke kan stå i nærhten av mennesker som har dem på. Det er ikke hyggelig når jeg får pustebesvær på grunn av den jeg sitter ved siden av på bussen, eller når jeg rett og slett på flytte meg eller be sjåføren stoppe bussen umiddelbart slik at jeg kan komme meg av.
Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.
Er dette forresten noe de fleste vet? Jeg mener, dersom en god del personer hemmes vesentlig av dette, burde kanskje Astma- og allergiforbundet ha en kampanje der de opplyser om det og oppforderer folk til å være litt mer kritisk til sin bruk av parfyme?
Det har vært oppfordringer om dette, men folk flest tenker ikke over at det faktisk er mange som har et slikt usynlig handicap. Takke meg til røykeloven sier nå bare jeg, men lite hjelper det når inngangen til de fleste kjøpesentre er dekket av røykere, da får jeg innfall om jeg beveger meg gjennom røykteppet.
|