Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tradisjonstyranniet...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 19:45   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Tradisjonstyranniet...

Ja, jeg kaller disse dagene vi er inne i for tradisjonstyranniet.

Det blir ikke jul hvis ikke........osv....

Mange mennesker sitter med masse forventninger for hva som skal til før det er jul. Når man setter spørsmålstegn ved ting som gjøres så er svaret: Jammen det er jo tradisjon!!! Dårlig argument spør dere meg

Vi har valgt å ha svinestek på julaften. Mannen min skal få julepølsa og medisterkakene også. Da blir det jul for ham. Til dessert har vi is.

Av kaker baker jeg kun krumkaker og kakemenn som julekake. Ellers blir det tropisk aroma, brownies, sjokolademoussekake og fyrstekake. Det er hva de her hjemme ønsker til jul. Småkaker spiser vi ikke.

Tenk så mange diskusjoner det er i en del hjem fordi man har forskjellige tradisjoner og ønsker....... da tenker jeg på de som kanskje skal feire sin første jul som samboere, familie osv. Noen MÅ bare gå i kirka på julaften. Jeg foretrekker, om jeg skal gå i kirka, å gå alle andre dager enn på julaften.

Kjærringa mot strømmen det er meg og jeg liker det

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.