Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 14:46   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Ja og det er ikke dumme påstander han kommer med. Jeg velger å tro dette, så hva dere tror er opp til dere. Men får gjenta at det er ikke bare pga hans Sannhet om vaksiner jeg ikke vaksinerer.( altså boken som jeg har lest, ikke hva han Atle sa )

Når folkemedisinen ikke virker tyr mange til homeopati, akupunktur, soneterapi, healing eller annet. Mener dere at alle disse er dumme?

Jeg må si at jeg synes det er skremmende at noen velger å utsette sine barn og andre for potensielt dødelige sykdommer. Hadde dere vært i nærheten av meg med en eller annen ufarlig barnesykdom for noen år siden hadde jeg ikke overlevd den.

Dine overbevisninger er skremmende og ikke minst det at egoismen råder så sterkt. En skulle tro at det allmennpreventive var til alles beste men det er tydelig at immunologer verden over tar feil, i alle fall dersom man skal høre på deg og ikke minst dine kilder.

Du skriver at det ikke er lett å være 2-3 mot oss, tror færre hadde reagert så sterkt dersom du faktisk hadde vært langt mer kritisk til dine kilder, dersom du hadde hoppet ned fra kjepphesten din og sett andre sider ved saken og ikke minst dersom du hadde beholdt din saklighet. Nå er det et par som har hoppet bukk over sin egen saklighet og det er ikke greit. Men når en snakker om barn og vaksinasjoner for å forhindre sykdommer som kan være potesielt både invalidiserende og dødelig så synes jeg ikke det er rart.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.