Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 16:15   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor de som har vaksinert er så engstelige når et uvaksinert barn får en barnesykdom?? De som har vaksinert burde jo i følge det valget de ha tatt være sikre og trygge på at barnet deres ikke blir smittet. Jeg burde på en annen side være redd, men det er jeg ikke.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige,men jeg snakker for døve ører og kommer ingen vei med dette. Velger å ikke bruke mere tid på denne diskusjon.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at vi blir redde for at våre barn skal bli smittet uansett, eller mener du at det er rart at vi er redde for at det uvaksinerte barnet skal bli alvorlig sykt?

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Signerer tutta. Jeg er aldri redd meslingepidemi. Hadde meslinger som barn jeg, og var ikke noe særlig syk.

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Nei, så du jeg skrev det? Sa bare at jeg har hatt meslingene. Meslinger er meget sjeldent her til lands, så jeg fryker ingen epidemi.

Så lenge folk flest vaksinerer barna sine trenger du ikke være redd for noen epidemi, nei. Det betyr ikke at ikke noen barn får meslinger. Det at ikke du var særlig syk, betyr ikke annet enn at du ikke var særlig syk.

Da jeg var rundt fire år, ble jeg vaksinert mot meslinger etter anbefalinger fra helsestasjonen, i og med at det pågikk en epidemi, og det hadde vært barnedødsfall i forbindelse med meslinger.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.