Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Damer og småbiler - tell me why?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 21:59   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Jeg har tenkt på denne "hvorfor ha en stor bil ala artic truck"
Å jeg fant ut i går hvorfor jeg vil ha en.Så jeg kan kjøre OVER snøen som brøyta legge nederst i innkjørsla uten å måtte gå til svigermor kl 6 om mårningen vekke henne, naboen osv for å frese for å komme meg ut med den andre bilen. Forhøsteren hadde sikkert kommet seg ut. Men jeg skulle ha forden.
Og for å kjøre inn i innkjørsla for å slippe å sperreveien og bli brøytet inne. Mens jeg henter fresen og får freset.
Jeg har sperret veien 2 ganger denne uka med at jeg måtte parkere på veien for å kunne hente spade eller fres for å komme meg inn innkjørsla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.