Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang?
Ja 63 55,26%
Nei 51 44,74%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 11:34   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan folk kan gå ned 10 cm i omkrets uten at fettet tyter rundt ryggen, jeg altså - med mindre de dyre BH-ene er helt annerledes laget. Det er jo meningsløst at man f.eks. skal bruke str. 70 hvis man måler 79 rundt ryggen.

I mitt tilfelle så ante jeg ingenting om omkrets og cupstr og innerste hakk etc da jeg begynte "bh-karrieren". Jeg bare prøvde de som passet greit nok og kjøpte disse. Bher ble brukt på innerste hakket og en stund etterpå så skle de lenger opp på ryggen. Nå som de sitter riktig sitter de såpass langt nede at det dekker områder som ellers ville ha tøtet ut.

Så da jeg skulle få målt ordentlig etter at jeg var ferdig å amme Storebror så gikk jeg ned fra 75B (som jeg vanligvis brukte til 65D. (Og jeg husker følelsen av å nesten ikke få puste første gang jeg brukte den ny bhen, men den ble litt løsere etter hvert den og.)

Nå husker jeg ikke hva jeg er målt til og jeg deler kontor så jeg kan ikke se etter.

Hadde jeg hatt jenter ville jeg, når de må ha bh, fått målt skikkelig så de får en bh som passer ordentlig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.