Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 12:34   #22
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men seriøst. Jeg håper bare at ikke folk tror jeg slanker meg på en usunn måte som gjør at det går utover Peder eller noe sånt. Jeg har aldri sett på et helt på en måten. Men satser på at folk kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg gjør det på en ganske grei måte.

Alle vet da at du lever på pulver og at barnet ikke har det bra?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.